Gumiszervíz Dunakeszi

Gumiszervíz

- gumijavítás professzionális gépekkel

- különleges méretű, defekt tűrő gumiabroncsok "szerelővas nélküli" le-föl szerelése automata Hofmann géppel

- TPMS jeladók cseréje, kódolása, programozása



ATPS szenzorok programozása, szervizelése:

A szenzorokat minden átszerelésnél szervizelni kell.
  • A tömítése légzáró legyen – gumitömítés
  • A szeleptest korrózióját elkerüljük
  • Cseréljük a kifáradt alkatrészeket – külső nyakrész
  • A szeleptű cseréjével szintén a légzárást segítjük elő
A TPMS szenzorokat az adott autóhoz kell programozni (feltanítani) abban az esetben, ha a kerekek pozíciója megváltozott, vagy ha új szenzor beépítésére kerül sor Pl: felni csere esetén, vagy ha a szenzor sérült vagy elromlott.

Néhány típus automatikusan felismeri a szenzorait és újratanulja ha a kerékpozíciók megváltoznak. Néhány típusnak az OBDII csatlakozón keresztül kell feltanítani a szenzorok azonosítóit (ID) ha a szenzorok, vagy a kerekek pozíciói változnak.

Ezért az ilyen programozásokat csak az ehhez megfelelő TPMS Diagnosztikai eszközökkel felszerelt szervizekben lehet elvégeztetni.

TPMS hibák és javításuk

Az elektronikus jeladók is meghibásodhatnak. Jellemzően egy idő után a gyárilag előre beépített energiaforrásuk kimerül, mely használat és idő korlátos. Előfordulhat defekt következtében a szelep tönkremenetele is amikor pótolnunk kell a jeladó egységet. Defekt javító folyadék használatával tönkre tesszük a szelepet, ezért cseréje így megkerülhetetlen.

Kiviteltől függően gumi és fém szelepek vannak használatban, melyek időszakaos karbantartása indokolt. A gumi szeleptöveket és a tömítéseket a biztonság fenntartása érdekében cserélni kell.

A TPMS szenzorok átlagos életkora:
kb: 4-5év vagy 160000Km, ha a benne levő akkumulátor lemerül, a szenzorokat újra kell cserélni.





© 2018 Gumiszervíz Dunakeszi